VEELGESTELDE VRAGEN

Betalingen

Voor het betalen via internet maakt opruimingskoopjes.nl gebruik van een de meest vooraanstaande betalingsproviders voor betalingen via het internet: Mollie. Veilig betalen staat bij Mollie voorop. Op het moment dat je betaalt, word je naar de beveiligde website van Mollie geleid. Vanaf hier wordt de verbinding gemaakt met iDeal, AfterPay of de creditcardmaatschappij. De transactie vindt plaats volgens het SSL- beveiligingsprotocol.

De meest eenvoudige manier van betalen is iDeal. Via een beveiligde verbinding wordt contact gemaakt met de door jou opgegeven bank. Alle grote consumentenbanken ondersteunen iDeal als een veilige online betaalmogelijkheid. Wanneer een betaling is geslaagd, meldt iDeal dat op je scherm. Ook opruimingskoopjes.nl zal jouw betaling bevestigen, per e-mail binnen 10 minuten. Je kunt bovendien je bankrekening controleren, waar je ziet dat het bedrag bij een geslaagde transactie is afgeschreven. De kosten die banken in rekening brengen voor iDeal-betalingen worden door opruimingskoopjes betaald.

Opruimingskoopjes.nl accepteert ook betalingen met een creditcard van Mastercard of VISA. Deze betaling gebeurt via de beveiligde website van Mollie . Opruimingskoopjes.nl accepteert nog geen betalingen via PayPal, onder rembours, PayDutch, AcceptEmail of Paysafecard. Ook online cadeaukaarten zijn nog niet mogelijk.

Je kunt ook achteraf betalen via een digitale factuur. Je betaalt dan pas als je pakje is bezorgd. Achteraf betalen verloopt ook via de beveiligde Mollie-verbinding, en wordt gefaciliteerd door Klarna, een toonaangevend bedrijf dat is gespecialiseerd in dienstverlening voor online achteraf betalen. De kosten die Klarna in rekening brengt voor achteraf betalen, worden door opruimingskoopjes.nl betaald.

Als je kiest voor het betalen via Klarna, voert Klarna het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je van Klarna een digitale factuur via e-mail ontvangt. Alleen Nederlandse rekeningnummers worden geaccepteerd. De betalingstermijn is 14 dagen. Betaal je later, dan worden er extra kosten in rekening gebracht. Kijk voor actuele informatie op www.klarna.nl.

Klarna voert een gegevenscontrole uit voordat jouw verzoek om achteraf te mogen betalen wordt geaccepteerd. Het is daarom mogelijk dat jouw verzoek niet wordt gehonoreerd. Heb je vragen hierover, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna via klantenservice@klarna.nl.

Wil je een artikel, dat je hebt betaald via Klarna in één van onze winkels terugbrengen, dan krijg je in de winkel je geld niet terug. Klarna zal het geld namelijk aan je terugstorten (als je al betaald hebt) of in mindering brengen op jouw factuur (als je nog moet betalen). Kijk op de website van Klarna voor de algemene voorwaarden van Klarna, waaraan je gebonden bent als je achteraf wilt betalen via Klarna (klarna.nl/consument-betalingsvoorwaarden).

Omdat opruimingskoopjes.nl geen inzicht heeft in jouw betalingsgegevens, kunnen wij eventuele vragen over jouw factuur van Klarna niet beantwoorden. Heb je vragen hierover, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Klarna via klantenservice@klarna.nl.

Bestellen en bezorgen

Het door jou bestelde artikel wordt bezorgd door POSTNL op het door jou opgegeven bezorgadres in Nederland, op maandag tot en met zaterdag. Het is op dit moment nog niet mogelijk om artikelen af te halen. Levering naar een adres in het buitenland behoort nog niet tot de mogelijkheden.

Jouw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden, vaak eerder. Je hebt je bestelling dus altijd met 3 werkdagen in huis.  Zaterdag, zondag en feestdagen gelden niet als werkdagen. De kosten voor bezorgen zijn € 2,95, ongeacht het aantal pakketten en/of het gewicht van de zending. Dit bedrag is inclusief de behandelings- en administratiekosten van jouw bestelling. Bij bedragen van € 25 of meer zijn de verzend- en behandelingskosten gratis.

Als POSTNL jou niet thuis aantreft, zal geprobeerd worden je bestelling bij een van de buren af te geven. Lukt dit niet, dan zal geprobeerd worden het pakket de volgende dag alsnog bij jouw thuis of de buren af te leveren. Als dat dan ook niet lukt, zal het pakket ofwel naar een POSTNL afhaalpunt worden gebracht, ofwel retour worden gestuurd naar de ZEEMAN webwinkel.

Op het moment dat wij jouw pakket naar POSTNL sturen, ontvang je een e-mail met een zogenaamde ‘track & trace code’. Met deze code kan je de bezorging van jouw bestelling volgen en weet je hoe laat POSTNL bij jou voor de deur staat.

Bij je bestelling tref je ook een factuur in de vorm van een verzendbon. Bewaar deze goed. De verzendbon is ook meteen je kassabon, waarmee je de artikelen eventueel kunt ruilen.

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@opruimingskoopjes.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Na ontvangst van je bestelling, krijg je als klant van opruimingskoopjes.nl een periode van 14 dagen de tijd om je te bedenken. Je kan hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Wil je een beroep doen op het herroepingsrecht, breng ons dan daarvan op de hoogte vóórdat de herroepingstermijn is verstreken. Deze mededeling kun je per mail verzenden naar info@kortingskoopjes.nl.  Wij sturen je een ontvangstbevestiging en een formulier

Gevolgen van de herroeping

Bij herroeping van de overeenkomst, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief de leveringskosten, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat wij op de hoogte zijn gebracht van het herroepen van de aankoop, van ons terug. Wij betalen je met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je  uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen wij je voor terugbetaling geen kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen ontvangen hebben, of tot de tijd dat je hebt aangetoond dat de goederen zijn teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen zo snel mogelijk, en in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te sturen of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Alleen de directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Doorgaans zijn deze kosten van het terugzenden € 3,95. Terugbrengen is gratis.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen. In het hoofdstuk ‘Retourneren’ kan je lezen hoe je artikelen kunt retourneren

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.